Oh pa ne spet te “zavese”

Včeraj je na vadbi eni od vadečih na glas ušlo iz ust: “Pa kako imaš lahko tako čvrste roke in nič ne visi dol? Poglej te moje zavese, ko pomaham vse miga!” Vam je to kaj znano? Malo sem bila v šoku, ker se sama ne ubadam preveč s svojimi zavesami, je pa dejstvo, da je potrebno za lepe roke in rame tudi malo potrpeti in narediti kakšno vajo z dodanim bremenom.

 

Poletje je tukaj in vsi komaj čakamo, da lahko odvržemo kak odvečen kos oblačila s sebe. Ko se spravimo v poletne majice brez rokavov pa… ups rdeča luč. No, naj te pomirim, še je čas, da okrepiš mišice rok in ramen.

 

Danes ne mislim dolgoveziti in pisati celih romanov. Pripravila sem ti videoposnetek vaj, ki ti lahko pomagajo pri doseganju tistih lepih, čvrstih rok in ramen. Zavese pa raje obesiva doma na okna 🙂 se strinjaš? Pa pojdiva skozi vaje.

 

Za izvedbo vaj potrebuješ le elastični trak. Vaje, ki sem jih uporabila v videu pa so:

  • razteg traku v predročenju (roki sta v višini ramen)
  • dvig rok v predročenje in razteg traku
  • zunanja rotacija ramen z raztegom traku (komolca sta v kotu 90 stopinj, dlani so obrnjene navzgor)
  • potisk rok naprej in široko odpiranje (trak si postavimo preko lopatic in pod pazduhi)
  • stranski dvig in spust rok
  • kroženje nazaj v stranskem dvigu rok
  • upogib komolca
  • izteg komolca

 

Svetujem ti, da vaje delaš krožno – narediš vseh 8 vaj eno za drugo, nato si privošči počitek 30-60 sekund. Cel cikel ponoviš še 2-3x. Vaje lahko izvajaš na časovni interval 45 sekund dela in 15 sekund premora, ali pa naredi ponovitve 10-15 ponovitev vsake vaje.

 

V spodnjem LINKU pa prikaz vaj 🙂

https://youtu.be/vHllug6LdBg

 

Uspešno treniranje 🙂

 

Tvoja trenerka Tina Gaia

Comments

comments